FAqs

Pokud potřebujete pomoc, máme seznam nejčastějších otázek a odpovědí. Snažíme se vám poskytnout nejlepší nákupní zkušenost. Klepnutím na níže uvedenou otázku zobrazíte odpověď.

  • Jak mohu změnit něco v mé objednávce?

    • Pokud potřebujete něco změnit, okamžitě nás kontaktujte. Obvykle zpracováváme objednávky do 2 až 4 hodin a po zpracování objednávky nebudeme moci provést žádné změny.
    • Změnit objednávku

    • Zrušit objednávku online

    • Zrušit objednávku pomocí automatizovaného systému

    • Nelze zrušit objednávku

  • Jak mohu platit za svou objednávku?

    Pro Vaše pohodlí přijímáme kreditní a debetní karty Visa, MasterCard na prodejně. Hotovostní platby v Kč. Pro majitele účtu u Raiffeisen Bank je nejvýhodnější využít placení z účtu na náš účet u Raiffesen Bank, kde platba probíhá téměř okamžitě.

  • Mohu sledovat objednávku?

    Ano můžete! Po zadání objednávky obdržíte potvrzení objednávky e-mailem. Každá objednávka začíná v provozu 24 hodin po zadání objednávky. Do 72 hodin od zadání objednávky obdržíte očekávaný termín dodání. (Připravujeme - Po odeslání objednávky obdržíte další e-mail s číslem sledování a odkazem na trasování objednávky online s dopravcem.)

  • Mohu vrátit zboží?

    Ano můžete. Za jakých podmínk a další informace naleznete na stránce "Jak vrátím či reklamuji zboží".

  • Potřebuji účet a jaké jsou výhody?

    Není nutné vytvářet účet. Díky tomu účet poskytuje snadnější kontrolu, možnost vytvářet a odesílat seznam přání a zrychlí Vám příští nákup.